سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غریب آشنا
  • غریب آشنا ( چهارشنبه 86/3/16 :: ساعت 4:4 عصر)


    انگار دیگه سؤالی ندارم...نه که همه جوابامو گرفتما...نه...
    بنظرم دیگه پرسیدنش بی فایده س...
    میدونید الآن هوای اهواز چند درجه است ؟...هر چی تو تلویزیون میگه شما 12 درجه بهش اضافه کن میشه چیزی شبیه دمای واقعی...
    اصلا تا حالا دقت کردی دمای خوزستان چقدر بامرامه؟ ایول داره بخدا: هوا تا 49.5 درجه و حتی تا 49.98 درجه هم میرسه اما دلش نمیاد با تبدیل شدن به 50 ، من و تو رو کباب کنه...!! شایدم از بُخلش باشه...؟: چون میدونه که مطابق قوانین این مملکت اگه دما شد 50 درجه دیگه باید شهر تعطیل بشه... شایدم باز از دلسوزیشه؟: با خودش میگه تهرون که برف و سوز بیاد بچه ها تعطیل میشن و میرن برف بازی...ولی اگه اینجا از گرما تعطیل شه...گناه دارن بچه ها...حوصله شون سر میره طفلکیها تو خونه زیر کولر...
    رفقای برون-خوزستانیم میگن شما به گرما عادت دارید ... ولی تو بگو : بچه های کوچولوی 7، 8 ماهه هم عادت دارن؟؟... سالمندها چی؟... که به اقتضای سن دیگه تاب تحمل این حرارت رو ندارن؟...؟
    خب...حالا تو این گرما بادشون بزنیم...؟یا یه دوش آب سرد رو تجویز کنیم؟بنظرم اولی بیشتر جنبه عملی داشته باشه...! آخه به جهت همسان نگاه داشتن این دو نعمت الهی ، به موازات قطع برق – و گاه همزمان با این پدیده محیرالعقول- آب هم قطع میشه تا...
    تا...
    نمیدونم اینجور شاهکارا که دیگه "تا" نداره...
    نمیدونم بعضی عناصر انسان نما چطور فکر میکنن؟
    بابا ، انسان!! آدم!!(برخلاف بعضی عادت ندارم بگم بابا مسلمون!! : چون این فقره هیچ ارتباطی با دین این"بلادیدگان" نداره)....کمی به این آآآآآآآآآآآآآدمها هم فکر کن...!!
    به محض شروع فصل "جهنم"!!!، سهمیه بی برقی خوزستان هم ردیف میشه... :
    بی معطلی! سه سوت! تضمینی...!
    جالب اینه که خشک سالی و سیل سالی هم نداره! اینهمه سدی که فقط باهاش افتخار می آفرینیم!! نمیتونن نه آبی برای این مردم جمع کنن ... و نه برقی... درعوض به کشورهای "چی-چی-ستان" (همسایه) صادر هم میکنیم... .
    شنیدین که میگن چراغی که به خونه رواست به مسجد حرومه...؟؟
    نمیدونم شاید اون بعضیها نشنیده ن...شایدم هدف از اجرای این نوع رزمایش، صرفاً بالا بردن ظرفیت این مردمه که ایشالا روز محشر که همه خلایق تو کف تشنگی بال بال میزنن ملت بلادیده خوزستان از جمله ملل مترقی باشن که نزد پروردگار، روسفید بشن... .
    پس بذار ماهم پرسشهامونو بیخیال شیم: خدایا تو این توفیق اجباری از ما بپذیر... آمین.


  • کلمات کلیدی : خوزستان


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    عیادت
    پست چهلم : پایان
    حرف حق
    فقط عزاداری؟
    آخرین خدانگهدار
    غریبه
    خاطره
    دردهای من نگفتنی است...
    غریب
    این را همه می دانند
    ابرااا
    عجب آواز خوشی در راه است
    [عناوین آرشیوشده]